2016-12-06

Sjätte december

618 619 621

Min självständighetsdag har minsann levererat hela dagen lång. Började dagen med en lång härlig sovmorgon, och när jag vaknade lyste solen ute och jag gick en lång skön promenad som gav mig frostbitna kinder. På eftermiddagen kom mamma och pappa till Jakobstad en snabb sväng och vi han gå och äta god pizza på Mr. Bank. 

Resten av kvällen har jag suttit framför symaskin och tvn med slottsbalen på. Har saknat att sy hemskt mycket så det var minsann på tiden att jag dammade av mina två små maskiner. Idag har jag börjat sy på ett babynest som min systerson skall få, och en liten julig kudde har jag också hunnit knåpa ihop. Nu har jag bara lite skoluppgifter kvar att fixa med innan jag får hoppa i säng. Jag har faktiskt bara tre dagar kvar i skolan före jag får jullov! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar