2016-12-18

En ask för väldigt små presenter

16-11 16-10  
Här kommer ett litet paket tips för små presenter som är svåra att slå in. En liten pyramidask som just precis rymde två te blommor! Hitta en fin kartongbit och printa ut den här mallen, klipp ut och vik ihop, gör hål i hörnen och trä ett smalt band genom hålen, knyt en rosett och voilá, en liten pyramidask!

En av mina favoritsaker i världen är att slå in presenter och varje jul tänker jag att jag skall lägga ner mycket tid på just den delen, men tyvärr är jag alltid för sent ute med julklappsinköpen så presentinslagningen brukar ske natten till julafton. I år känns det dock som att jag faktiskt borde få mina julklappar färdigt köpta i början på nästa vecka och då kan jag förhoppningsvis ägna en kväll åt att i lugn och ro vika fler fina askar, fixa fina julklappstaggar och packa fina paket.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar