2018-12-07

Min typ av fredagskväll.

dec053

Nicke åkte iväg på julfest och jag är ensam hemma ikväll. Placerade mig i sängen med Elf på teven och lite rester från gårdagens marängsviss. Om jag ändå ska spendera kvällen med att slösurfa så kändes det lika bra att göra det framför en julfilm på den bekvämaste platsen i hemmet. Egentligen är den där teven det onödigaste vi har i vår lägenhet, och det var verkligen inte meningen att vi skulle ha en i sovrummet då vi har en i vardagsrummet några meter bort. Men Nickes pappa ville bli av med sin ena tv och vi tänkte att i framtiden då vi förhoppningsvis bor lite större kan det vara trevligt med två teven. Den är väldigt sällan i användning, men just nu när jag vill titta på julfilmer helst hela tiden så är jag mycket glad för att jag får göra det från sängen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar