2016-01-02

Nyår 2016


Om det kändes som att jag missade mycket med julen i år, så tog jag minsann igen det med nyårs firandet!
För femte gången firade vi i Marinas föräldrars stora hus där vi fick skratta högt, ta plats och dansa vilt.  Kan inte tänka mig ett bättre sätt att fira in det nya året än med de här vännerna. Så vi tar väl en titt på vad vi åt för gott och allt roligt vi gjorde tycker jag.

New year 2016 New year 2016

Vi började med en välkomstdrink Marina fixat. 

New year 2016

Sedan började vi äta all god mat. Först ut var den här goda förrätten gjord av Tilda och Petter.

New year 2016 New year 2016

Dags för den goda maten. Vi har konstaterat att knytkalas är det smidigaste när man är 13 personer som skall äta. 
I år hade alla verkligen överträffat sig själv och maten var underbart god.

New year 2016 New year 2016 New year 2016 New year 2016

Efter maten var vi tvungna att pausa med mat några timmar för att ha rum med efterrätt i våra magar.
För efterrätt fanns det nästan lite för mycket av, men det är ju så svårt att välja bort något då allt
ser och också var så himla gott ut!

New year 2016 New year 2016 New year 2016 New year 2016

Sen var klockan 23.50 och vi gick ut för att tända tomtebloss, kramas vid tolvslaget och förstås ta gruppbilder.

New year 2016 New year New year 2016 New year 2016

Och så var det 2016 och vi började året med att leka i vår "photobooth", filosofera och dansa dansa dansa.
Och jag tror vi alla var mer än redo för ett nytt år att ta med storm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar