2016-01-02

27 saker


27 saker jag vill göra 2016. Inga löften, inga måsten utan vad jag verkligen vill göra.

Lita på min magkänsla.
Skapa saker som inte behöver vara perfekta.
Säga stop när det blir för mycket.
Plantera massor sommarblommor på balkongen.
Utnyttja min tid bättre.
Älska mig själv.
Umgås mera med min mamma.
Andas frisk luft ofta.
Sjunga i duschen.
Stå upp för mig själv.
Dansa.
Läsa mer böcker.
Ha många djupa samtal.
Gå långa promenader i tystnad.
Gå långa promenader med vänner.
Prata om rymden med min pappa.
Sluta jämföra mig med andra hela tiden.
Vila tillräckligt.
Skriva ner mina tankar på papper.
Inte ta bilen någonstans dit jag kan gå eller cykla.
Äta chips med min syster.
Hitta nya paraderätter.
Gosa med många djur.
Simma i havet.
Göra avslappningsövningar.
Fota mycket.
Skriva hej åt människor jag saknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar