2017-09-01

Sen

Det finns så mycket jag vill skriva om, så mycket bilder som inte bara väntar på att visas, tankar som behöver få plats. Sommaren är liksom slut nu och jag har inte hunnit tänka på det ännu. Två jobbturer kvar här i Nagu och sen blir jag Jakobstadsbo igen, och skolan börjar, och tiden blir knapp.

Den här sommaren har varit intensiv men rolig, jag har lärt mig så mycket och fått träffa nya bra människor, men jag är redo för att flytta norrut igen. Jag saknar mina människor så mycket nu att det tar ont i mig, så det är verkligen dags att flytta hemåt. Sen har jag förhoppningsvis tid att berätta om mina sommaräventyr. Sen när jag har kramat sönder alla fina där hemma, sen när jag har installerat mig i mitt hem igen och styrt upp mitt liv lite grann. Sen.

047

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar