2015-12-01

1a december


Adventskalender


När vi var små fick vi varje dag i december en liten present i våra julstrumpor. Det är något jag själv verkligen älskade, att få räkna ner till julen på alla tänkbara sätt som gör det mer spännande är ju alltid fruktansvärt roligt. Så i år bestämde jag mig för att ge min pojkvän en paketkalender så att han (som är lite av en Grinch emellanåt) också får känna spänningen i att varje morgon få öppna ett litet paket.


Adventskalender Adventskalender


Jag kan ju inte berätta vad som finns i paketen ifall han skulle få för sig att läsa här, men i paketen är rätt små saker som kanske är nåt jag vet Nicke vill ha eller når litet ätbart eller annat skoj jag hittat under hösten. Idag t.ex. fick han ett litet häfte. Grejen är liksom inte att få nåt stort varje dag, utan att få öppna ett paket varje dag och känna att det är spännande.


Adventskalender

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar