2015-10-22

Ny kamera


Förra veckan bestämde jag mig för att det är dags att skaffa en ny kamera. Jag har länge tänkt att jag nån gång skall skaffa en liten kompakt systemkamera som är lätt att ta med sig och som kan filma fina filmer. När jag bestämde mig för nåt så konkret som att skaffa ny kamera så tog det helt tydligt inte så länge för mig att genomföra det. Så för 7 dagar sedan började jag leta efter den kamera jag skulle satsa på, i söndags beställde jag den och igår kom den på posten!


Sony A6000


Valet föll till sist på en Sony A6000, men jag måste medge att det inte var ett lätt val. Vet inte hur många recensioner jag läst eller hur många youtube klipp jag sett på fören jag gjorde mitt val. Lite nervös är jag fortfarande för att jag valt fel och med den tanken kan jag inte riktigt vara nöjd med hur bilderna ser ut. Men, jag skall ge det några dagar och lära mig min kamera fören jag verkligen uttalar mig, för jag tror nog att jag kommer att vara riktigt nöjd i slutändan!


Sony A6000 Sony A6000

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar