2015-10-24

Nu kickstartar jag julen 2015


Halsband


Jag tror att det redan är en månad sen jag började smyg googla på jul inspiration, titta på youtube klipp om julen och började drömma om glögg och pepparkakor. Idag är det prick två månader till julafton och en månad och 4 dagar till lilla jul, alltså har jag bestämt att jag nu får påbörja julpeppen på allvar!
Inget pynt kommer upp ännu, och inga julsånger skall spelas men jag tänker börja hamstra julpynt, köpa julklappar och skaffa ännu mera inspiration och idéer till hur den här julen skall bli den finaste och bästa.

Så idag när jag var inne på HM och hittade det här fina halsbandet med 8 berlocker som bara skriker jul var jag tvungen att slå till. I år skall det bli jul fullt ut bara december kommer, och det här smycket kanske jag kommer undan med att använda redan snart..


Halsband Halsband

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar