2015-01-08

The hills are alive with the sound of music, with songs they have sung for a thousand years

Jobbar aktivt på min vill-göra-2015-lista så igår beställde jag, systern och mamman en resa till München, Salzburg och Wien i början av juni! Skall bli så fucking amazing! (ursäkta svärandet, men kände att känslan beskrivs bäst så) Jag har inte rest på så himla länget, och nu är jag så pepp att jag inte förstår hur jag skall kunna vänta ännu 5 månader på att resan skall hända. 

Varför resmålet blev just lite Tyskland och Österrike är för att i Salzburg kan man åka på en Sound of music tour (JAA! ännu mera amazing) och det behöver man faktiskt få göra en gång i sitt liv. Vi kommer med hundra procents sannolikhet sjunga "the hills are alive.." och springa i bergen och vara lyckligast i världen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar