2015-01-02

2014

Jag har påbörjat en fylla-i-lista om år 2014 men det kändes tråkigt och jag har börjat med att lägga ihop bildcollage för förra året, men det blev liksom till ingenting. Jag brukar bara vilja blicka framåt när nya året kommer, men nu kände jag att jag behövde påminna mig om vad som varit för att inte fastna i att 2014 var bara ett skit år. För 2014 har varit ett tungt år på många sätt, och det har varit svårt att se tillbaka på året och minnas annat än sorg och elände. Jag fastnade mitt i livet och har inte ännu riktigt kommit loss. Studierna tog slut och livet som skulle bli så stort efteråt blev så himla litet. Men nu har jag gått tillbaka i tiden för att minnas också de fina stunderna, för nåt positivt ska det väl vara med att släpa med kameran överallt. Jag har lärt mig av 2014 att allt inte behöver gå så fort framåt, och ingenting bli bättre av att grubbla för mycket. Jag kommer inte att ta 2015 med storm, men jag välkomnar året med öppna armar och tror att det kommer föra med sig mycket gott.

Här kommer lite av det fina, det som gjort mitt 2014 lite gladare.

poison ivy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar