2014-05-12

En lugn helg

Taco
Manhattan

Helgen blev precis så lugn och skön som jag tänkt mig. Jag har njutit av att stå i köket, 
 av att sitta framför tvn med min pojke och att få fira min fina, fina mamma.
Helgen gick verkligen i ätandes tecken och först på menyn stod tacogratäng, den godaste 
och ostigaste sorten. Vi åt oss mättare än vi borde framför ishockeymatch. 

Så länge vi väntade på mera ätande och att  Eurovision songcontest skulle börjaså 
spelade vi två omgångar av Manhattan.

Untitled

När vi väntat klart så dukade vi fram ännu mera godsaker! Sedan lyssnade vi på alla låtar och
tittade på alla pausprogram och hela omröstningen, något jag brukar vara alldeles för rastlös 
för att göra. Väldigt mycket likadan musik och få bidrag som föll mig i smaken, men 
Finlands pojkar var himla duktiga!

caramel sauce
Card

På söndagsmorgon steg Niclas upp klockan nie, och jag tänkte att jag skulle blunda en 
stund till, men vaknade klockan kvart över tolv. Välbehövlig sömn dock. 
På söndag var det ju förstås mammas dag också! Jag började dagen med att fylla 
macaronsen jag bakade på lördag med kolafyllning och fortsatte sedan med att pyssla ett 
litet kort åt min kära mor.

Mamma

Förstås åkte vi sen hem till min mamma och pappa för att fira morsdag. Här är
finaste mamman på bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar