2012-12-07

7.12

De senaste tre veckorna har jag fortfarande sovit den här tiden, eller stigit upp högst en timme tidigare. Idag var jag tvungen att infinna mig på lektion 8.30 (okej då, jag dök upp först 8.50), alltså var jag tvugen att stiga upp 7.00 (ja, ja, jag snoozade till 7.30). Hemskt. Alltså hemskt om man inte gjort det på tre veckor. Hemskt om man är en nattmänniska som mig. Ännu mer hemskt att jag sovit bara fyra timmar inatt.

Men, måste säga att det var otroligt trevligt att vakna när det ännu var mörkt ute och veta att det kommer bli ljusare. Också trevligt att jag nu har varit vaken redan fem timmar, och jag har hela dagen på mig ännu att vara aktiv och effektiv. Först lite mera skola, sen lite julklapps shopping och efter det ska jag försöka mig på att träna lite utan att vara rädd för att bli sjuk igen (jag tänker inte bli sjuk igen!).

Och så dagens visa:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar