2012-12-31

2012

Imorgon blir det ett nytt år. Nya tider, nya drömmar, nya resor och nya mål. I och för sig tycker jag inte att man bara skall se ett nytt år som en ny start, varje dag borde kunna vara en ny start. 

2012 har i alla fall varit ett bra år. 2012 är året då jag lärde känna mig själv. Då jag lärde mig vad jag behöver och vill ha i mitt liv. Även om det här året också varit mycket upp och ner. Mycket hjärtesorg, mycket kaos, mycket sjukdomar och mycket tankar. Alla år kommer dock vara sådana har jag lärt mig, och jag vill också egentligen att det skall vara så. Det här året har också varit väldigt fint. Jag har varit omringad av fina människor, lärt mig nya saker, upplevt en hel massa fint och dansat bort många nätter.

2013 skall bli ännu finare. Nästa år skall jag bekämpa mitt största berg. Jag skall bli färdig med min skola. Hur lite jag än vill och hu lite jag än orkar så skall den bli färdig och jag skall äntligen få flytta hem till Vasa. Äntligen skall jag alltid få vara nära de människor som är viktigast för mig. 2013 har också en hel de frågetecken, men de får lösas efter hand. Nu skal jag leva i nuet och ta en dag i taget. Fortsätta bli en starkare människa, älska mera och ha jävligt roligt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar