2015-08-25

25-års dagen!

födelsedag

Igår var det min födelsedag!
Jag blev 25 år, och känner mig kanske lite lite äldre. Dagen firade jag med Nicke, och även om det inte var lika pirrigt och lika stort som för 15 år sen så var det en fin dag som jag fick fira med han jag tycker mest om. Och han skämde minsann bort mig ordentligt! 

födelsedag födelsedag
015
Även om det var födelsedag så var det vanlig jobbdag också, så vi firade inte mer än att Nicke var snäll och fixade frukost åt mig på morgonen. Dock så hann han ge mig en present på morgonen, en väldans fin klocka! Något jag pratat länge om att jag behöver men verkligen inte trott jag skulle få. 

När jag kom hem från jobbet möttes jag av blommor och tårta på bordet, och av presentejakt! Jag fick leta presenter bland monster under sängen och drakar i tamburen och hittade så fina presenter! När han vill så kan han verkligen den där pojken. 

födelsedag födelsedag födelsedag

Efter tårta och kaffe gick vi en promenad för att hyra en film och sen var det dags för födelsedagsmiddag! Jag hade önskat räkor, och vi räkfrossade kanske lite väl mycket till och med.

Dagen slutade med mys i soffan med mina älskade nya fluffy unicorn, Nicke bredvid mig och en film på tvn. Bättre födelsedag hade jag inte kunnat tänka mig!

födelsedag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar