2014-01-27

Nya kuddar



Jag och min pojke har flyttat till en stor och fin lägenhet med kvällssols balkong och med utrymme för mig att bli vild och galen när jag syr och pysslar! Skall snart visa er bara vi städat bort spåren från helgens firande.

Så nu går jag omkring och pyntar och flyttar på prydnader. Jag har en stor kärlek till kuddar men de ikea kuddar vi samlat på oss var i fula färger så bestämde mig för att sy nya överdrag av gamla tyger jag hittade i mina gömmor. Himla fint att ha många lådor fulla med tyger jag fått eller samlat på mig under de senaste åren. Vi behövde lite mera färg till vårt vardagsrum så det fick bli mest färgglada kuddar. De här kuddarna var super enkla att göra, och jag lovar jag skall visa hur man gör bara jag har tid att fortsätta sy mera kuddar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar