2013-04-07

Mars

Jag tycker vi kan titta lite på hur mars såg ut i  min telefon.


 Har sekt plättar, handlat tyg, gjort skolarbeten och sen hoppade jag på tåget hem!



Kramats med fina vovven, hängt på efterfest med sköna typer, hälsat på vid Ollis och firat söt tre-åring.


Badat evighetsbad, umgåtts med kära mor och far, firat 85-årig moffa och varit med på pytte lite pampas vecka.



Åkte tillbaka till Åbo hemmet, prövat på att fritera räkor (med mycket bra resultat), ritat hamstrar på löpande band och lekt lite påskhare.



Klädde på mig min finaste klänning för att gå och fira påsken med några klasskompisar, fick besök av allra käraste syster och vi gick på långpromenad till Åbo slott.

Sen blev det april och det känns som att årets tråkigaste månad gick rät så fort förbi. Nu vill jag bara ha sol och torr asfalt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar