2012-06-13

Sommar

Halva juni har snart passerat och jag njuter av sommaren fullt ut. Kom just hem från en timmes cykel tur, och jag måste säga att Vasa visar sig från sin bästa sida nu just. Dessutom är det roligt att upptäcka nya fina områden, har ju trots allt hängt i bara centrum av Vasa i hela mitt liv. 

När jag inte cyklar så jobbar jag, tidiga mornar och korta dagar. Både bra och dåligt, skönt att känna att man har hela dagen kvar att göra vad man vill med då man slutar före 12, men dåligt eftersom det inte kommer in så mycket pengar på mitt konto. 

Sen gör jag ju annat än cyklar och jobbar. Mest hänger i min lya och gör onödiga saker, umgås med kompisarna och familjen och försöker lära mig springa (det går dåligt). 
Nu saknas bara långa picknickar och bruna ben, och min syster i Vasa (henne lär jag dock inte få hit) för att den här sommaren skall bli den bästa.

Balkonghäng förra helgen

2 kommentarer:

  1. Puss! Jag borde ju komma. Jag borde ju det. Hur länge har du din lägenhet ijenkligen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de borde du! Mest borde vi bo tillsammans.
      Vet inte riktigt, men till mitt en av augusti nångång tror jag det blir

      Radera