2012-03-04

Februari 2012


Spenderade första veckan i februari med att ha ångest för att inte få något gjort i skolan, sydde en söm här och där och drack lite vin med klasskompisar där emellan.


Vakna timmar jag spenderade hemma andra veckan i februari kan räknas på mina händer. Jag praktiskt taget bodde i skolan och avslutade skolveckan med att fota mina nästan färdiga kläder (på fina Emma). Och så kom syster och hälsade på, vi låg mest i min säng och åt, det godaste var kladdkaka med lakritsglass!



Sen åkte jag hem för lite, eller ganska mycket, ledigt. Var på musiksitz, som var mycket trevlig. En sån där kväll då jag vaknade upp nästa morgon och var mycket glad, det är trevligt.


Umgicks med bebisen (som inte är en bebis längre) och familjen, och lite extra med hunden som jag inte brukar hinna med (hon är den finaste hunden som finns och jag brukar sakna henne mycket).


Vi hade en mysig tjejkväll med ostbricka och vin som slutade på malleys och ollis.


Och så blev det fastlastisdag och jag bakade mini fastlagsbullar och sen blev det ut i vimlet på fastlaskiainen. Mycket tröttsamt att festa hela dagen, men också väldigt roligt.


Hann också vara med och fira Persson som antagligen fyllde 24 igen han också! Mycket trevlig födelsedagsfest, vad som hände sen behöver vi inte prata om, men kvällen slutade tidigt och med minnet ur balans. Så går det ibland.


Fören februari tog slut, och jag åkte tillbaka till Åbo så kramades jag med favorit pojkarna och var glad för att jag är så lycklig när jag är i Vasa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar