2012-02-23

Life won't wait for you

Jag har inte direkt skött nånting i mitt liv på sistone. Skolan har jag struntat i, min ekonomiska situation är förfärlig och min hälsa lika så. Alltså känns det som att det är dags för en ny start.

Har bestämt mig för att ha en shopstop tills vi åker till Riga på mässa i april. På det sättet borde min ekonomi bli aningen bättre, dessutom får jag lov att sy då om jag vill ha nått nytt, jag har trots allt många projekt på gång.
Skolan får jag lov att ta tag i, från och med idag börjar projekt ta igen allt jag missat. Det är inget jag vill eller orkar med, men nått jag måste göra om jag skall bli färdig nån gång.
Och hälsan då. Antar den här perioden som bestått av allt för mycket fest snart är slut, och vädret börjar ju äntligen bli okej så jag kan gå mina promenader utan problem.

Jag är en sån där som brukar ge tomma löften, inte år andra men åt mig själv, men på sistone har min inställning till livet ändrats rätt rejält så förhoppningsvis kan jag få ordning på det här livet nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar